Odstąpienie od umowy

ColorFashion to gwarancja bezpiecznych i komfortowych zakupów. Z tego powodu oferujemy Państwu możliwość odstąpienia od zawartej umowy w terminie do 14 dni od dnia zakupu. Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu lub wymiany towaru (np. na inny rozmiar bądź kolor) zapraszamy do skorzystania z zakładki „Zwrot Towarów” oraz starannego wypełnienia formularza widocznego poniżej.

W przypadku uszkodzenia towaru podczas wysyłki, zapewniamy Państwu w pełni bezpłatną możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego modelu. Aby zareklamować zakupiony towar przejdź do zakładki „Dział Reklamacji”.

 

 

USTAWOWY WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (W FORMACIE PDF)

 

 

W przypadku reklamacji (wada fabryczna, uszkodzenie produktu podczas wysyłki itp.):

  • W całości pokrywamy koszta powstałe w wyniku wysyłki uszkodzonego oraz nowego towaru. Wysyłamy kuriera, który doręczając Państwu nową, zawierającą produkt wolny od wad paczkę, jednocześnie odbiera produkt wadliwy, bądź dokonujemy zwrotu uiszczonej płatności na Państwa konto.
  • Uszkodzony towar odbierany jest przez pracownika firmy kurierskiej bezpośrednio spod adresu wskazanego przez Państwa. Prosimy nie nadawać do nas paczek za pobraniem.
  • Prosimy o dokładne przygotowanie paczki do wysyłki.
  • Rozpatrzenie reklamacji trwa maksymalnie do 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki.

W przypadku wymiany na inny lub ten sam produkt (np. w innym kolorze bądź rozmiarze):

  • W przypadku chęci wymiany towaru, spowodowanej złożeniem błędnego zamówienia bądź chęcią wymiany wybranego modelu na inny kolor bądź rozmiar, koszta wysyłki pokrywa kupujący. Wysyłany jest kurier z nowym towarem, podczas odbioru paczki klient oddaje wymieniany towar uiszczając jednocześnie opłatę za przesyłkę.
  • Towar do wymiany odbierany jest przez pracownika firmy kurierskiej bezpośrednio spod adresu wskazanego przez Państwa. Prosimy nie nadawać do nas paczek za pobraniem.
  • Reklamacji podlegają wyłącznie fabrycznie nowe towary, bez śladów użycia, opatrzone kompletem metek, oryginalnie zapakowane.
  • Opcja wymiany jest niezależna i nie ogranicza w żaden sposób ustawowego prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy.

W przypadku zwrotu pieniędzy:

  • Koszta wysyłki pokrywa kupujący, zwrot pieniędzy następuje do 14 dni po otrzymaniu przez nas przesyłki nadanej przez klienta. Prosimy nie wysyłać do nas paczek za pobraniem.
  • Prosimy o dokładne przygotowanie paczek do wysyłki.
  • Adres do zwrotów: MySako Al. Jana Pawła II 63 95-080 Tuszyn

Klienci zagraniczni:

  • Z racji wysokich kosztów przesyłek zagranicznych, zwroty, reklamacje i wymiany towarów dla klientów z terenu krajów Unii Europejskiej realizowane będą po wcześniejszym kontakcie z Biurem Obsługi Klienta i ustaleniem szczegółów wysyłki.

W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z Działem Wymian/Zwrotów/Reklamacji pod nr tel. 508 498 020 lub poprzez email: shop@colorfashion.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel